torstai 24. elokuuta 2017

Koulun aloitus ja uusi blogi?


Heippa

Tosiaan koulu on nyt alkanut ja niin on treenitkin.
Minulla on koulua melkein joka päivä kolmeen ja siitä suoraan treenit paitsi keskiviikkona. Niin en ole kauheasti pystynyt postailla. Viikonloppunakin on treenit aamulla ja sunnuntaina aamulla ja illalla. 
Mutta nyt oli pari lepopäivää joten kerkeän postata.

Koulu on lähtenyt ihan hyvin liikenteeseen, mutta olen vain tosi väsynyt aina koulun jälkeen. Olen siis nyt 7-luokalla.

Olen tuossa miettinyt pitäisiköhän minun tehdä ns. henkilökohtainen blogi jonne laittaisin kuvia itsestäni ja kertoisin tarkemmin elämästäni.
Noh saas nähdä teenkö sen jossain vaiheessa.

Nomutta ei minulla muuta.












Tässäpä tämä postaus toivottavasti saan uuden postauksen tehtyä mahdollisimman pian.

Heippaa!

4 kommenttia:

  1. Upeita kuvia!! <3 Nukkesi on kerrassaan ihana. :33 Itsekin menin 7- luokalle. nwn
    Postailehan taas heti kun kerkeät, sillä tykkään postauksiesi lukemisesta!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan valtavasti <3 Juu yritän postata varmaankin ensi viikolla!

      Poista
  2. Ihanan iloisia kuvia! ❤
    Tsemppiä kouluun ^ω^

    VastaaPoista