perjantai 7. heinäkuuta 2017

Mökkeilyä ja unirytmin pilaus!


Heippa!

Kuten huomaatte viimeisimmästä postauksesta on jo yli 2 viikkoa...
Olen vain ollut laiska ja en ole vain muokannut kuvia.

Postaus on hieman lyhyempi, sillä katsoin vasta muokkaus vaiheessa, että eihän niitä kuvia ollutkaan niin paljoa kuin ajattelin!

Viime postauksessa yhdessä kuvassa kävi pikku moka... nimittäin teksti "La vida es bella" on keskellä kuvaa :'D
Miten voi edes käydä niin, no ei se nyt koko maailman suurin moka ole.

Tykkääkö kukaan muu vanhoista biiseistä esimerkiksi 2000-2010 vuodelta?

Olen nyt tosiaan ollut aika paljon mökeillä ja mummolassani. 
Olin viikon yhden parhaista kavereistani  kanssa Liperissä ja tänään palasin Sotkamosta samaisen kaverin mökiltä. Mummolassa puolestaan olen jokatoinen viikonvaihde. 
Se onkin sellainen mummola, että vesi pitää ottaa kaivosta :D
Liperin mökille olisi ajatus mennä vielä toisen kerran tänä kesänä toisen parhaan kaverini kanssa, mutta menot menevät usein päällekkäin yms. 

Ilmat ovat olleet hyvinkin vaihtelevia. 
Välillä helle ja välillä kymmentä astetta mittari näyttää.
On kuitenkin ollut sitten niitä ihan täysin aurinkoisia päiviä joiden ansiosta olen saanut hyvän rusketuksen. En sentään ole palanut kun vain kerran yläselästä hieman, mutta sekin muuttui rusketukseksi.

Unirytmi ei todellakaan ole parhaimillaan, sillä tälläkiin hetkellä kello on yli 12 yöllä ja minä vain postausta kirjoittelen.
Nukkumaan menen aina 2-4 ja herään 10-12.
Ei se lomalla ole kuitenkaan vaarallista.

Olen nyt varmaankin kertonut kaiken viimeaikaisista kuulumisista joten laitan nyt ne vähäiset kuvat. 
(pitipäs monta kertaa tarkistaa viimeaikaisista kuulumisista sanat)








Ensi postauksessa on sitten hieman enemmän kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti